fbpx

REGULAMIN ZAJĘĆ - UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH - PŁATNOŚCI

REGULAMIN

  1. Decyzja o uczestniczeniu w zajęciach organizowanych przez sieć szkół: Szkoła Tańca Pasjonat (w skrócie STP) jest równoznaczna z przyjęciem do wiadomości, zaakceptowaniem i zobowiązaniem do przestrzegania poniższego Regulaminu. W przypadku osób niepełnoletnich Regulamin dotyczy ich prawnych opiekunów.
  2. W ramach sieci szkół STP, za organizację i realizację zajęć, zapisy, rozliczenia finansowe, reprezentację STP, odpowiadają następujące podmioty:
    a) Pasjonat Karbowiak Rafał ul. Trojanowska 72, 96-500 Sochaczew,
    NIP: 5262398710 – CENTRALA
    ;

    b) MOTION MAGIC Sp. z o.o. ul. Pomologiczna 8/15, 96-100 Skierniewice,
    NIP: 8361884013, REGON: 526427180 – zajęcia dla dorosłych woj. Mazowieckie;

    c) SUPREME Sp. z o.o. ul. Pomologiczna 8/15, 96-100 Skierniewice,
    NIP: 8361884059, REGON: 526412149 – zajęcia dla dzieci i młodzieży woj. Mazowieckie;

    d) REDDKA Sp. z o.o. ul. Trojanowska 72, 96-500 Sochaczew,
    NIP: 8371871526, REGON: 389652942 – zajęcia dla dorosłych woj. Łódzkie;

    e) TIPTOP Sp. z o.o. ul. Mostowa 4, 99-400 Łowicz,
    NIP: 8341897981, REGON: 525913553 – zajęcia dla dzieci i młodzieży woj. Łódzkie.
  3. Uczestnikami zajęć organizowanych przez STP mogą być jedynie osoby, które przestrzegają niniejszego Regulaminu oraz mają uregulowaną za nie opłatę zgodnie
    z aktualnym cennikiem i Regulaminem płatności.
  4. Wstępnego zapisu na zajęcia można dokonać za pośrednictwem strony internetowej: www.pasjonat-taniec.pl wysyłając wypełniony formularz elektroniczny.
  5. Zapisanie się na zajęcia jest jedynie wstępną formą rezerwacji miejsca. W przypadku zajęć dla dorosłych, konieczne jest wypełnienie ankiety osobowej przy rejestracji na stronie www.pasjonat-taniec.pl. W przypadku dzieci i młodzieży chcących brać udział w zajęciach regularnych, rodzic lub opiekun prawny wypełnia ankietę osobową, a następnie podpisuje umowę z STP na świadczenie usługi nauki tańca na czas określony. Dopiero dopełnienie tych formalności jest równoznaczne
    z możliwością uczestnictwa w zajęciach. STP zastrzega sobie prawo do uruchomienia zajęć nie wcześniej niż zbierze się grupa min. 10 osób, co może skutkować zmianą terminu rozpoczęcia zajęć. O rozpoczęciu zajęć STP zobowiązuje się poinformować z 2 dniowym wyprzedzeniem – telefonicznie (sms) lub powiadomieniem „push” z aplikacji e-Fitness lub drogą e-mailową na adres podany przy rejestracji przez uczestnika.
  6. Na sali podczas zajęć mogą przebywać jedynie osoby, które znajdują się na liście uczestników danych zajęć, czyli te, które dokonały odpowiedniej płatności. Z uwagi na komfort zajęć wszystkich uczestników, rodzice dzieci i inne osoby towarzyszące nie mają prawa przebywać na salach tanecznych. Wyjątek stanowią zajęcia dla najmłodszych (4-5 latków) gdzie, jeśli to konieczne, za zgodą i w porozumieniu z instruktorem, rodzic może wejść na salę podczas prowadzonych zajęć.
  7. Liczba osób w grupach jest ograniczona. W przypadku zapełnienia się grupy, lista zostanie zamknięta, a osoby, które opłaciły udział w tych zajęciach po zamknięciu listy otrzymają zwrot pieniędzy lub zostaną przepisane do innej grupy, o ile wyrażą na to zgodę.
  8. Szkołę Tańca PASJONAT, na życzenie rodziców dzieci uczestniczących w zajęciach, zobowiązuje się przeprowadzać zajęcia otwarte lub pokazy, o których poinformuje zainteresowanych z minimum tygodniowym wyprzedzeniem. Zajęcia takie nie będą organizowane częściej, niż co 2 miesiące, (chyba, że ustalono w danej grupie inaczej) a prawo wstępu na nie mają wszyscy zaproszeni przez uczestników goście.
  9. Uczestnicy zajęć dla młodzieży i dorosłych, którzy nie opłacili udziału w zajęciach, nie mają prawa uczestniczenia w nich. Powinni oni opuścić salę taneczną na prośbę osoby sprawdzającej listę obecności. Po uregulowaniu należności mogą kontynuować naukę na tych zajęciach. W przypadku dzieci, które nie mają uregulowanej opłaty, przebywają one na sali tanecznej pod opieką instruktora, ale nie uczestniczą w zajęciach.
  10. Obowiązkowa jest zmiana obuwia przed wejściem na salę. Uczestnicy zajęć powinni mieć na sobie buty czyste i nieniszczące parkietu. Instruktor ma prawo nie wpuścić na salę osób w obuwiu brudzącym bądź niszczącym parkiet.
  11. Z uwagi na bezpieczeństwo i komfort zajęć instruktor ma prawo nie wpuszczać na salę osób spóźniających się.
  12. STP ma prawo do wykluczenia z zajęć osoby, której zachowanie zakłóca przebieg zajęć lub jest w inny sposób niestosowne bez zwrotu wpłaconych przez uczestnika pieniędzy za te zajęcia. W szczególności dotyczy to osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających. Uczestnicy zajęć dla dzieci i młodzieży do 13 roku życia zostają wykluczeni z udziału w zajęciach, ale pozostają na sali tanecznej pod opieką instruktora. Pracownicy STP sprawują opiekę nad niepełnoletnimi uczestnikami zajęć znajdującymi się wyłącznie na sali treningowej, za ich bezpieczeństwo w drodze na zajęcia oraz poza salą ćwiczeń (np. w szatniach) odpowiedzialni są ich rodzice lub opiekunowie.
  13. Uczestnik, zapisując się na zajęcia, jest świadomy swego stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej i bierze odpowiedzialność za swój udział w zajęciach. STP nie odpowiada za kontuzje uczestników. Uczestnicy zajęć mają świadomość narażenia na wysokie natężenie i głośność dźwięku.

NIEOBECNOŚĆ NA ZAJĘCIACH

  1. STP nie zwraca opłaty za zajęcia, na których uczestnik nie był obecny, a nie wynikało to z winy STP.

PŁATNOŚCI

  1. Uczestnikami zajęć organizowanych przez STP mogą być jedynie osoby, które mają uregulowaną za nie opłatę zgodnie z aktualnym cennikiem i regulaminem płatności.
  2. Podczas rejestracji/zapisu, uczestnik wnosi jednorazową bezzwrotną administracyjną opłatę wpisową, która zostanie automatycznie naliczona w momencie dokonania zgłoszenia.
  3. Uczestnikowi, który zapisał się za kurs tańca/zajęcia tańca* i dokonał pełnej opłaty za zajęcia w procesie rejestracji, w przypadku rezygnacji z kursu tańca/zajęć tańca:
    1. na 48 godz. przed rozpoczęciem, ma prawo do zwrotu 100% wniesionej opłaty,
    2. na 24 godz. przed rozpoczęciem, ma prawo do zwrotu 75% wniesionej opłaty,
    3. w czasie krótszym niż 24 godz. przed jego rozpoczęciem, ma prawo do zwrotu 50% wniesionej opłaty.

*nie dotyczy zajęć regularnych

  1. STP prowadzi następujące typy zajęć:
    1. Zajęcia regularne– prowadzone od września do czerwca. Opłata za nie następuje
      z góry w systemie miesięcznym, najdalej do 3 dnia danego miesiąca rozliczeniowego. Opłata za zajęcia jest stała, niezależnie od liczby zajęć w danym miesiącu.
    2. Zajęcia w formie kursów – opłata za te zajęcia następuje z góry za cały kurs.
    3. Wejścia jednorazowe. W przypadku wykupienia jednorazowej wejściówki na zajęcia, STP nie gwarantuje wolnych miejsc na kolejnych zajęciach.
      Pierwszeństwo uczestnictwa na zajęciach mają osoby, które uiściły pełną opłatę za dany okres.
    4. Lekcje indywidualne. W przypadku tych zajęć, termin i czas ich trwania ustalany jest indywidualnie z instruktorem przez dział obsługi klienta lub przez udostępnioną aplikację.
  2. W lekcjach indywidualnych mogą brać udział wyłącznie osoby imiennie wskazane w momencie zapisu.
  3. Wykupując lekcję indywidualną Uczestnik może wskazać konkretnego Instruktora spośród aktualnie dostępnych. Uczestnik może zmienić Instruktora w trakcie realizowania nauki. Zmiana Instruktora może wiązać się z koniecznością dopłaty.
    a) Termin lekcji indywidualnych można rezerwować osobiście w placówce lub telefonicznie pod jej numerem telefonu.
    b) Przy ustalaniu terminu lekcji indywidualnych brana jest pod uwagę dyspozycyjność wybranego Instruktora oraz dostępność sal.
    c) Odwołanie lekcji indywidualnej jest możliwe nie później niż na jeden dzień przed planowaną lekcją. Zgłoszenia należy dokonywać telefonicznie lub osobiście w STP. W przypadku braku zgłoszenia w terminie, zaplanowana lekcja uważana jest za zrealizowaną, a opłata nie podlega zwrotowi.
    d) STP nie prowadzi rezerwacji sal na lekcje indywidualne z wyprzedzeniem dłuższym niż 1 miesiąc.
    e) Jeżeli z przyczyn losowych zaistniałych po stronie STP zarezerwowana lekcja nie może się odbyć, STP zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Uczestnika o tym fakcie.
    f)W przypadku odwołania lekcji z przyczyn wskazanych w zdaniu poprzedzającym, lekcja może zostać odrobiona w innym terminie.
    g) Lekcja indywidualna rozpoczyna się i kończy o ustalonych godzinach bez względu na obecność Uczestnika.
    h) W szczególnych przypadkach za zgodą Klientów, kilkoro Uczestników może brać udział jednocześnie w lekcji prowadzonej przez jednego Instruktora.
    i) Lekcje indywidualne mogą uwzględniać wybrany przez Uczestnika podkład muzyczny, który powinien być dostarczony w formacie uzgodnionym z Instruktorem.
  4. Opłaty w STP wnoszone są w następujących formach:
    Zajęcia regularne, kursy – przelewem za pośrednictwem udostępnionego systemu
    Indywidualne– gotówką, przelewem (z góry) lub kartą płatniczą
    Obozy – opłata gotówkowa lub przelewem na konto wskazane przez STP w informacji.
    Warsztaty taneczne – opłata w gotówce albo przelewem na konto wskazane przez STP w informacji.
  5. Zajęcia regularne w STP można opłacić przelewem natychmiastowym przez udostępnioną aplikację lub kartą.
  6. Każda wpłata do STP rejestrowana jest przez system rejestracyjny, a uczestnik ma możliwość wydrukowania potwierdzenia – paragonu. Wszelkie trudności z pobraniem potwierdzenia, prosimy niezwłocznie zgłaszać do biura obsługi STP).

Na prośbę uczestnika zajęć, STP może wystawić jedynie rachunki tytułem „za obóz taneczny”, „za warsztaty tańca” lub „za zajęcia taneczne”, „za wejście na salę tańca”, „abonament za zajęcia”. Wystawiane one są jedynie w miesiącu dokonania opłaty. Do automatycznego wygenerowania rachunku wystarcza wpisanie odpowiednich danych w panelu klienta udostępnionej aplikacji. Osoba zainteresowana powinna wysłać maila na adres: kontakt@pasjonat-taniec.pl, podając imię i nazwisko uczestnika zajęć, dane do (wraz z numerem NIP i REGON, jeśli rachunek jest na firmę) oraz jakich zajęć dotyczy. Rachunek jest wysyłany mailem zwrotnym. Jeśli uczestnik życzy sobie odebrać rachunek osobiście, powinien umieścić w mailu informację, że odbierze go w siedzibie STP.

  • a) Zwroty dokonywane są przelewem – taką drogą jaką opłata została uregulowana.
    W przypadku wpłat poprzez system płatności błyskawicznych Tpay, PayPal, Przelewy24,  zwrot nastąpi przez ten system. W szczególnych przypadkach, osoba, której zwrot przysługuje powinna przesłać numer konta na adres kontakt@pasjonat-taniec.pl.
    Zwrot dokonywany jest przez STP na wskazane konto najszybciej jak będzie to możliwe i nie dłużej niż 30 dni od otrzymania informacji z numerem konta do wykonania zwrotu,
  • b) Odstąpienie od umowy. Uczestnicy zajęć regularnych mogą odstąpić od umowy
    w każdym momencie zgodnie z zasadami płatności podanymi
    w umowie świadczenia usług – nauka tańca (pkt. 10.1 i 10.2). Uczestnicy zajęć okresowych (np. kursy tańca), mogą odstąpić od umowy w każdym momencie.
    W przypadku odstąpienia od umowy, opłata wpisowa będzie zwracana zgodnie z pkt.16 regulaminu. W przypadku odstąpienia od umowy w trakcie trwania kursu, wpłacona za kurs opłata nie podlega zwrotowi.

24. Przeterminowane płatności.

 

Szkoła Tańca Pasjonat regularnie do 2-go dnia miesiąca kalendarzowego wysyła bezpłatne przypomnienie o płatności naliczonej na koncie uczestnika zajęć.
Korespondencja wysyłana jest przez powiadomienie „push” z aplikacji mobilnej e-Fitness i na adres e-mail podany w procesie rejestracji.

       W przypadku zajęć dla dzieci i młodzieży, zgodnie z regulaminem płatności lub/i z umową, opłatę za zajęcia wnosi się do 5-go dnia miesiąca kalendarzowego.

  •       a) Jeśli opłata nie zostanie wniesiona w terminie, STP prześle uczestnikowi dodatkowe przypomnienie o zaległej płatności w formie sms lub drogą e-mailową, naliczając tym samym opłatę administracyjną za wysłanie przypomnienia w wysokości 10 zł za każde przypomnienie.
  • b) Przypomnienia będą wysyłane 3 krotnie co 5 dni, do momentu uregulowania należności. Za każde wysłane przypomnienie zostanie naliczona opłata administracyjna w wysokości 10 zł.
  • c) W skrajnych przypadkach, w których uczestnik nie reaguje na wysyłane przypomnienia, wysłane zostanie ostateczne wezwanie do zapłaty. Za tę czynność
    STP naliczy opłatę administracyjną w wysokości 50 zł.
  • d) Następnym krokiem jest skierowanie sprawy do windykacji należności oraz złożenie zawiadomienia do KRD.

REKLAMACJE

 25. Klient może złożyć reklamację pisemnie lub w za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeżeli usługi świadczone przez STP nie są realizowane
lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub Umową.

26. Reklamacja powinna zawierać:

    1. dane personalne reklamującego,
    2. temat reklamacji oraz okres, którego reklamacja dotyczy,
    3. okoliczności uzasadniające reklamację,
    4. podpis reklamującego– w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.

27. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać drogą e-mailową na adres kontakt@pasjonat-taniec.pl niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji. W przypadku składania reklamacji pocztą elektroniczną, reklamacja powinna być wysłana z adresu e-mail wskazanego w umowie pod rygorem pozostawienia bez rozpoznania.

28. STP udziela odpowiedzi na reklamację drogą elektroniczną na wskazany przez reklamującego adres poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres podany przez reklamującego w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.

STP może pozostawić reklamację bez rozpoznania, jeżeli:

  • reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej w Regulaminie. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownego dokumentu.
  • reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej uprzednio w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie reklamacyjne danego Klienta. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownej korespondencji.
  • reklamacja pochodzi od osoby trzeciej, która nie posiada stosownego upoważnienia lub pełnomocnictwa.
  • zostanie złożona po upływie 14 dni od dnia ujawnienia się przyczyn reklamacji.
  • Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, o których wyżej mowa, placówka może według swojego wyboru pozostawić reklamację bez rozpoznania lub wezwać reklamującego do jej uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni wraz z pouczeniem, iż w przypadku braku uzupełnienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
  • O skorzystaniu z prawa do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania STP poinformuje niezwłocznie reklamującego.

BEZPIECZEŃSTWO

29.  STP nie ubezpiecza uczestników zajęć od nieszczęśliwych wypadków. Zapisując się na zajęcia w STP uczestnik jest świadom własnego stanu zdrowia oraz kondycji fizycznej, STP nie odpowiada za kontuzje uczestników zajęć.

30.  Za mienie uczestników zajęć STP nie ponosi odpowiedzialności. Istnieje możliwość zabrania ich ze sobą na salę. W przypadku ewentualnej kradzieży STP jest zobowiązany do zgłoszenia tego faktu na policję. Uczestnicy zajęć powinni poinformować instruktora
o kradzieży niezwłocznie po stwierdzeniu tego faktu.

31.  Zabrania się przebywania na salach tanecznych uczniów/kursantów bez wiedzy i zgody instruktora. Przebywając na sali należy podporządkować się poleceniom Instruktora. Za szkody powstałe w wyniku niezastosowania się przez uczestnika do poleceń instruktora odpowiedzialność ponosi uczestnik lub w przypadku nieletnich ich prawny opiekun.

32.  Zabrania się wylewania na parkiet substancji mogących go zniszczyć, w tym m.in. wody  i olejków.

33. Ze względów higienicznych i bezpieczeństwa, zabrania się wnoszenia na sale taneczne jedzenia i ciepłych napojów.

34. Osoby przebywające na terenie STP zobowiązane są do przestrzegania przepisów BHP
i ppoż. obowiązujących w danym obiekcie, w którym odbywają się zajęcia oraz zachowania czystości, poszanowania mienia STP i innych uczestników zajęć.

35. Osoby oczekujące na zajęcia przebywają w miejscach do tego przeznaczonych, nie zakłócając porządku w Szkole.

36. Finansową odpowiedzialność za usunięcie szkód poczynionych przez uczestnika zajęć ponosi on sam lub jego prawny opiekun.

SPRAWY ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE ZAJĘĆ

  1. Ilość miejsc w grupach jest ograniczona. W przypadku zapełnienia się grupy, lista uczestników zostaje zamknięta, a osoby, które za nią zapłaciły, ale nie dostały się do niej, mogą przekazać wpłaconą kwotę na poczet zajęć w innej grupie lub otrzymają zwrot pieniędzy w sposób opisany w punkcie 23a.
  2. W przypadku małej ilości uczestników danego kursu STP ma prawo rozwiązać grupę. STP ma także prawo zawiesić zajęcia z powodu braku Instruktora (przyczyny niezależne od STP). W takim przypadku STP zwraca wpłacone przez uczestnika pieniądze za niewykorzystane zajęcia lub proponuje udział w zajęciach innej grupy.
  3. W przypadku choroby lub niedyspozycji instruktora, STP ma prawo wyznaczyć innego prowadzącego w zastępstwie na te zajęcia bez konieczności wcześniejszego poinformowania uczestników zajęć o tym fakcie.
  4. STP ma prawo do przeniesienia zajęć danej grupy do innego Studia w tej samej miejscowości, jeśli dni zajęć nie ulegają zmianie. O fakcie tym STP zobowiązuje się poinformować zainteresowanych min. 1 dzień przed przeniesionymi zajęciami. Jeśli zmiany takie uniemożliwiają uczestnikowi udział w zajęciach, STP zwraca lub rekompensuje uczestnikowi niewykorzystaną kwotę za dane zajęcia.
  5. W sytuacjach losowych STP ma prawo do odwołania zajęć. Zostaną one zrealizowane  w innym terminie ustalonym z uczestnikami. Jeśli uczestnik nie może wziąć w nich udziału, niewykorzystana za nie kwota zostanie przez STP zaliczona na poczet innych zajęć lub zwrócona na zasadach określonych w pkt. 23a.
  6. W przypadku grup zamkniętych (zespoły turniejowe), prawo uczestniczenia w ich zajęciach mają jedynie osoby, które uzyskały na to zgodę Instruktora prowadzącego daną grupę.
  7. Zabrania się filmowania, nagrywania i fotografowania zajęć bez zgody kierownictwa STP.

REJESTRACJA

  1. Rejestracja
    W momencie rozpoczęcia zajęć w Szkole Tańca Pasjonat uczestnik zajęć lub jego rodzic / opiekun prawny (w przypadku osób niepełnoletnich) podaje nam swoje imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu komórkowego, datę urodzenia oraz adres zamieszkania w celu rejestracji. Uczestnik może także polubić profil szkoły na Facebooku lub zostać znajomym na profilu szkoły. Publikowanie i przesyłanie danych oraz gromadzenie danych osobowych uczestnika następuje, gdy ten wypełnia ankietę lub przesyła dane w mailu.
  2. Partnerzy
    Otrzymujemy dane osobowe o użytkowniku, gdy ten korzysta z usług naszych partnerów, takich jak Medicover Sport, FitProfit, e-Fitness, itd.
  3. Jak wykorzystujemy dane uczestnika

Wykorzystujemy dane o uczestniku, aby dostarczać, wspierać, dostosowywać i rozwijać nasze usługi (łącznie z reklamami zajęć tanecznych i innych imprez organizowanych przez naszą szkołę) aby stawały się one bardziej atrakcyjne i przydatne dla uczestników.

  1. Komunikacja
  • Kontaktujemy się z uczestnikiem i umożliwiamy komunikację między uczestnikami zajęć w danej grupie poprzez tworzenie grup tajnych / zamkniętych na profilu szkoły na Facebooku lub poprzez publikację postów, wydarzeń z życia  szkoły, transmisji wideo, zdjęć i filmów.
  • Kontaktujemy się z uczestnikiem przez pocztę e-mail, telefon komórkowy, powiadomienia umieszczane na profilu szkoły na Facebooku, wiadomości wysyłane do skrzynki, powiadomienia „push” z aplikacji e-Fitness. Wysyłamy uczestnikowi wiadomości związane z dostępnością naszych usług lub innymi sprawami dotyczącymi usług. Wysyłamy również wiadomości dotyczące tego, jak korzystać z usług oraz wiadomości promocyjne od nas lub naszych partnerów.
  • Uczestnik może w każdej chwili zmienić swoje ustawienia dotyczące komunikacji poprzez wypisanie się z grupy na profilu szkoły na Facebooku, cofnięcie polubienia naszego profilu, usunięcie z grona znajomych lub wycofanie wcześniej wyrażonej zgody poprzez przesłanie informacji na adres mailowy administratora danych admin@pasjonat-taniec.pl
  1. Informacje zbiorcze
    Wykorzystujemy dane, aby generować informacje zbiorcze.
    Możemy wykorzystać dane uczestnika, aby generować informacje zbiorcze, na podstawie których nie można zidentyfikować użytkownika. Na przykład możemy wykorzystywać dane, aby generować statystyki o naszych uczestnikach.
  2. Bezpieczeństwo i dochodzenia
    Wykorzystujemy dane w celu zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i na potrzeby dochodzeń.
    Wykorzystujemy dane uczestnika, jeśli uznamy, że z powodów bezpieczeństwa należy zbadać prawdopodobne oszustwo lub inne naruszenie naszego Regulaminu lub niniejszej Polityki ochrony prywatności lub próbę wyrządzenia szkód naszym uczestnikom zajęć.
  3. Nasze Usługi
    Wszystkie dane zamieszczone przez uczestnika na profilu naszej szkoły na Facebooku i wszystkie o publikowane treści oraz akcje społecznościowe (np. polecenia, obserwacje, komentarze, udostępnienia), które podejmuje uczestnik w naszych Usługach, będą widoczne dla innych osób.
  4. Profil
    Profil uczestnika na naszym profilu w Facebooku jest widoczny dla wszystkich innych użytkowników i klientów naszych usług zgodnie z ustawieniami użytkownika na profilu i stopnia powiązania z wyświetlającym uczestnikiem i może być widoczny dla innych na oraz poza naszymi Usługami (np. dla odwiedzających nasz profil lub użytkowników wyszukiwarek internetowych stron trzecich).
  5. Publikacje, polecenia, obserwacje, komentarze, wiadomości Profil naszej szkoły na Facebooku pozwala na wyświetlanie i udostępnianie informacji, również poprzez publikacje, polecenia, obserwacje i komentarze.
    Gdy użytkownik udostępnia treścipublicznie (np. aktualizację, zdjęcie, wideo lub artykuł), mogą być one wyświetlane przez wszystkich i udostępniane wszędzie (zgodnie z ustawieniami użytkownika). Uczestnicy, odwiedzający i inni mogą znaleźć i zobaczyć treści udostępnione publicznie przez użytkownika, łącznie z jego imieniem i nazwiskiem (oraz zdjęciem, jeśli zostało dodane).
    Publikacje w grupie są widoczne dla pozostałych członków grupy. Informacja o członkostwie użytkownika w grupach jest widoczna dla pozostałych członków grupy.
    Gdy użytkownik poleca, ponownie udostępnia lub komentuje treści innych (łącznie z reklamami), pozostali użytkownicy mogą zobaczyć te „akcje społecznościowe” i powiązać je z użytkownikiem (np. z imieniem, nazwiskiem lub zdjęciem profilowym użytkownika, jeśli takie zostało przesłane).
  6. Dostawcy Usług
    Dostarczając nasze Usługi, możemy korzystać z pomocy stron trzecich.
    Korzystamy z pomocy stron trzecich, aby dostarczać nasze Usługi (np. księgowość). W uzasadnionych przypadkach te strony trzecie mają dostęp do informacji użytkownika w celu wykonania powyższych funkcji w naszym imieniu i są zobowiązane do nieujawniania i niekorzystania z nich w innych celach.
  7. Ujawnienie informacji w świetle prawa
    Może być konieczne udostępnienie danych uczestnika, gdy uważamy, że jest to wymagane przez prawo, lub aby chronić prawa i bezpieczeństwo uczestnika i nasze.
    Może być konieczne ujawnienie informacji uczestnika w przypadku wymogu prawnego, nakazu sądowego lub innej procedury prawnej, lub w przypadku gdy w dobrej wierze uważamy, że jest konieczne w celu (1) śledztwa, zapobiegnięcia lub podjęcia działań dotyczących zawieszonej lub rzeczywistej działalności nielegalnej lub w celu udzielenia pomocy organom ścigania;  (2) prowadzenia śledztwa i własnej obrony przed wszelkimi roszczeniami lub zarzutami stron trzecich; (3) ochrony bezpieczeństwa. Będziemy powiadamiać uczestników o żądaniach prawnych dotyczących ich danych osobowych, gdy uznamy to za stosowne, jeśli nie jest to zabronione przez prawo lub nakaz sądowy albo w sytuacjach kryzysowych. Możemy kwestionować takie żądania w przypadku, gdy uznamy, że żądania te są zbyt szerokie, niejasne lub gdy brakuje odpowiednich uprawnień, ale nie zobowiązujemy się kwestionować każdego żądania.
  8. Podstawy prawne dotyczące przetwarzania danych
    Mamy podstawy prawne, aby gromadzić i wykorzystywać dane o uczestniku.
    W każdej chwili użytkownik może wycofać wcześniej wyrażoną zgodę poprzez przesłanie informacji na adres mailowy szkoły lub poprzez opuszczenie grupy, cofnięcie polubienia lub usunięcie z grona znajomych na profilu szkoły na Facebooku.

WYKORZYSTANIE WIZERUNKU

  1. Klient nieodpłatnie wyraża zgodę na utrwalenie wizerunku Uczestnika w trakcie zajęć oraz podczas uczestnictwa w imprezach okolicznościowych organizowanych przez STP i jego sponsorów.
  2. Wyrażając zgodę na utrwalenie wizerunku, Klient nieodpłatnie zezwala bezterminowo i nieodwołalnie na wykorzystanie utrwalonego wizerunku do promocji i reklamy placówki.
  3. Zgoda, o której mowa obejmuje wykorzystanie wizerunku bez ograniczeń terytorialnych w dowolnym utworze oraz innych materiałach nienoszących znamion utworu w rozumieniu prawa autorskiego, na dowolnym polu eksploatacji, jak również obejmuje dowolne dysponowanie takimi materiałami w działalności osoby prowadzącej, w tym przekazywanie ich osobom trzecim oraz modyfikowanie wizerunku i utworów, w których skład będzie wchodzić wizerunek. W szczególności zgoda obejmuje:
  4. utrwalanie w postaci zdjęć, nagrań TV i audio, zapisów w formie cyfrowej lub w innej formie,
  5. zwielokrotnianie zdjęć, nagrań TV i audio, zapisów w formie cyfrowej lub innej formie za pomocą wszelkich technik, w dowolnej ilości nakładów, w szczególność i za pomocą wszelkich znanych technik drukarskich, reprograficznych, zapisu magnetycznego lub technik cyfrowych,
  6. wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginałów lub egzemplarzy zdjęć, o których mowa w lit. a), nagrań TV i audio, zapisów w formie cyfrowej, w tym wydawanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych, reklamowych i marketingowych, wprowadzanie do pamięci komputera, umieszczanie w sieci Internet oraz w sieciach wewnętrznych typu Intranet,
  7. rozpowszechnianie zdjęć, o których mowa w lit. a), nagrań, zapisów w formie cyfrowej lub w innej formie w inny sposób niż określonych w lit. c), w szczególności poprzez wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie; a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
  8. STP i osoba prowadząca ją zobowiązuje się do wykorzystywania wizerunku w sposób zgodny z dobrymi obyczajami.

PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

62.  Wszelkie prawa własności intelektualnej do materiałów reklamowych, znaków słownych lub graficznych, nazw, obrazów, grafiki, efektów dźwiękowych oraz choreografii przysługują wyłącznie placówce lub jej partnerom, którzy przekazali określone materiały do użytkowania. Korzystanie z usług świadczonych przez placówkę i ww. treści nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Klienta części lub całości ww. praw własności intelektualnej.

63. Zabronione jest bez zgody placówki wyrażonej na piśmie: kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach praw własności intelektualnej do treści, o których mowa w punkcie 57.

SPRAWY OGÓLNE

64.  Uczestnik zajęć STP wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez STP oraz podmioty współpracujące i Partnerów w celach informacyjnych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 Sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 101 poz. 926.

65.  Osoby, które nie przestrzegają Regulaminu STP mogą zostać skreślone z listy uczestników zajęć. Skreślenie uczestnika jest równoznaczne z rezygnacją z zajęć.

66. W przypadkach losowych zdarzeń dotyczących uczestnika, lecz przez niego niezawinionych a uniemożliwiających mu lub utrudniających w znacznym stopniu wykonanie umowy z STP na warunkach określonych niniejszym Regulaminem, istnieje możliwość odstępstwa od Regulaminu STP. W takiej sytuacji osoba zainteresowana powinna skontaktować się z kierownictwem.

67.  STP zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie.

68.  Wszystkie sprawy nieobjęte niniejszym regulaminem są regulowane bezpośrednio przez kierownictwo STP.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka prywatności ma na celu poinformowanie o sposobie przetwarzania przez STP (dalej: „Administrator”) Państwa danych osobowych. Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (dalej: „RODO”) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

69. DANE ADMINISTRATORA

Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu RODO jest STP a w tym podmioty wymienione w pkt.2 regulaminu.

70. JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z ADMINISTRATOREM?

W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się na adres korespondencyjny Administratora wskazany w pkt 1 powyżej lub za pośrednictwem adresu e-mail: admin@pasjonat-sochaczew.pl

71. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH

Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane przez Administratora na podstawie:

  1. niezbędności do zawarcia i wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz umożliwienia Państwu zapisu na newslettery oferowane przez Administratora;
  2. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  3. prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w celu:
    1. umożliwienia Państwu kontaktu z Administratorem za pośrednictwem Serwisu;
    2. marketingu produktów i usług własnych Administratora, w tym w celach analitycznych i statystycznych (uzasadniony interes Administratora polegający na prowadzeniu analiz aktywności użytkowników, a także ich preferencji w celu prowadzenia marketingu produktów i usług własnych Administratora);
    3. korzystanie z formularzy kontaktowych udostępnionych przez Administratora w Serwisie (uzasadniony interes Administratora polegający na opiece nad użytkownikami Serwisu i poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług);
    4. obrony przed ewentualnymi roszczeniami dochodzonymi przez Administratora lub od Administratora.
  4. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Administrator może przekazywać dane pomiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora i na podstawie zawartych umów, wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym dla realizacji celów wskazanych w pkt 3 powyżej (m.in. na rzecz podmiotów świadczących usługi informatyczne, w tym zapewniające prawidłowe funkcjonowanie Serwisu), z zastrzeżeniem, że dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z zaleceniami Administratora.

Administrator przekaże dane osobowe, jeżeli taki obowiązek będzie wynikać z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności uprawnionym organom państwowym.

72. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administrator dokłada wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe przetwarzane były w sposób adekwatny i tak długo jak jest to niezbędne do celów, w jakich zostały one zebrane lub dopóki jest to wymagane przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności do momentu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku archiwizacji.

73. PRZYSŁUGUJĄCE PRAWA

W zakresie dozwolonym przez RODO przysługują Państwu następujące prawa w odniesieniu do Państwa danych osobowych:

  • prawo dostępu do danych osobowych

W każdym czasie mogą Państwo skorzystać z prawa dostępu do swoich danych, w tym kopię tych danych.

  • prawo do sprostowania i uzupełnienia danych

Mają Państwo prawo żądania sprostowania Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe a także żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych.

  • prawo do usunięcia danych

Mają Państwo prawo do żądania niezwłocznego usunięcia Państwa danych osobowych przechowywanych przez Administratora w przypadkach, gdy:

  1. Państwa dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane,
  2. cofnięcia zgody przez osobę, której dane dotyczą, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
  3. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,
  4. przetwarzania danych niezgodnie z prawem,
  5. konieczności usunięcia danych w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie polskim,
  6. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego w rozumieniu RODO,

Jednakże Administrator nie będzie mógł usunąć Państwa danych osobowych w zakresie w jakim ich przetwarzanie będzie niezbędne do:

  1. korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji,
  2. wywiązana się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych na mocy prawa Unii Europejskiej lub prawa polskiego,
  3. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych

W zakresie, w jakim Twoje dane są przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzane na podstawie zgody oraz przetwarzanie danych odbywa się w sposób zautomatyzowany – masz prawo otrzymać od nas w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego swoje dane osobowe, które dostarczyłeś przed lub w trakcie współpracy z nami. Masz także prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi, o ile będzie to możliwe technicznie.

  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Mają Państwo prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:

  1. kwestionują Państwo prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych,
  2. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Państwo sprzeciwiacie się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
  3. nie potrzebujemy już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Państwu, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
  4. wnieśliście Państwo sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw Państwa sprzeciwu.
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Jeżeli Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, mają Państwo prawo do sprzeciwu w dowolnym czasie wobec przetwarzania. Administrator może nie uwzględnić sprzeciwu, jeśli wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  • prawo do cofnięcia zgody

W zakresie w jakim przetwarzanie Państwa danych osobowych następuje w oparciu o Państwa zgodę, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • prawo do skargi

Mają Państwo prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych przez Administratora do organu nadzorczego, którym jest w Polsce Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych jest niezgodne z prawem.

W przypadku gdy będą Państwo chcieli skorzystać z przysługujących Państwu praw prosimy o przesłanie do Administratora wiadomości na adres mailowy: admin@pasjonat-sochaczew.pl lub pocztą tradycyjną na adres: ul. Trojanowska 72, 96-500 Sochaczew.

Z prawa do złożenia skargi, o którym mowa w pkt 8) powyżej, można skorzystać kontaktując się bezpośrednio z organem nadzorczym (dane wskazane w pkt 8) powyżej).

Państwa wniosek/pismo powinno w miarę możliwości wskazywać czego dotyczy Państwa żądanie.

74. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Bezpieczeństwo danych jest dla Administratora priorytetem i Administrator analizuje ryzyka w celu zapewnienia, że Państwa dane osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny, zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane zadania. Administrator dba o to, aby wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

Administrator podejmuje wszelkie niezbędne i zgodne z prawem działania, aby podmioty współpracujące z Administratorem (podwykonawcy i inne podmioty współpracujące) dawały gwarancję prawidłowego i odpowiedniego stosowania środków bezpieczeństwa w każdym przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych wykonywanego na zlecenie Administratora.

75. PODANIE DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych może jednak – w zależności od kontekstu, w którym dane te są przetwarzane – może uniemożliwić zawarcie umowy pomiędzy Państwem a Administratorem, jak również może wpłynąć na zakres usług, które Administrator będzie mógł świadczyć na Państwa rzecz lub może uniemożliwić kontakt z Państwem czy też przesłanie Państwu treści marketingowych.

76. PLIKI COOKIES

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na Państwa urządzeniu, gdy odwiedzasz Serwis. Pliki te są przesyłane przez serwis internetowy do przeglądarki. Każdy plik cookie posiada anonimowy identyfikator i pozwala zidentyfikować urządzenie, w którego pamięci został zapisany przez określony czas (czas, po którym dany plik cookie zostanie usunięty). Pliki cookies są zapisywane w celu rozpoznania Państwa urządzenia, poznania Państwa preferencji, a także zbierania informacji na temat Państwa wcześniejszych działań w Serwisie. Pliki cookies są wykorzystywane między innymi do pomocy w logowaniu użytkownika (np. zapamiętanie nazwy użytkownika, jeżeli użytkownik zarejestruje się lub zaloguje).

Administrator może używać następujących rodzajów plików cookies:

  1. sesyjne pliki cookies (session cookies) – są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej); te pliki są konieczne, aby niektóre funkcjonalności Serwisu działały poprawnie,
  2. stałe pliki cookies (persistent cookies) – są plikami przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika. Dzięki nim korzystanie z Serwisu jest łatwiejsze (np. zapamiętują wybraną rozdzielczość, układ treści). Te pliki cookies pozostają w pamięci przeglądarki przez dłuższy okres.

Sesyjne pliki cookies pozostają na Państwa urządzeniu do momentu opuszczenia przez Serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Stałe pliki cookies będą przechowywane na Państwa urządzeniu maksymalnie przez okres 12 miesięcy lub do czasu wycofania przez Państwa zgody.

Mogą Państwo zarządzać plikami cookies, jednakże w praktyce, niewyrażenie zgody na działanie plików cookies spowoduje brak możliwości korzystania z Serwisu lub niektórych jego elementów.

77. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Przedmiotowa Polityka Prywatności może ulec zmianie w szczególności przypadku, gdyby potrzeba lub obowiązek wprowadzenia takich zmian wynikały ze zmiany stosownych przepisów prawa.

Osoby, których dane są przetwarzane zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności zostaną powiadomieni o jej zmianach ze stosownym wyprzedzeniem.

Załącznik

Wypowiedzenie umowy –pobierz

Odstąpienie od umowy – pobierz